Omezení přímého kontaktu vzhledem k aktuální bezpečnostní situaci

Vzhledem k aktuální bezpečnostní situaci jsme s účinností od 16.3.2020 nuceni až do odvolání omezit přímý kontakt. Z toho vyplývá i několik pravidel, které budeme striktně dodržovat, zejména pro Vaši ochranu a minimalizaci případných zdravotních rizik, způsobených šířením viru SARS-CoV-2 a následným infekčním onemocněním COVID-19.

 

  1. Budeme řešit Vaše přání a požadavky vzdáleně, tedy telefonicky nebo e-mailem. Osobní kontakt v naší provozovně není možný
  2. Z výše uvedeného vyplývá skutečnost, že nejsou přijímány žádné platby v hotovosti v naší provozovně; platby lze realizovat bankovním převodem, popř. v hotovosti uhradit pomocí složenky na České poště
  3. Realizaci nových přípojek a servisů v domácnostech ponecháme na zhodnocení situace telefonicky předem s naší dohledovou službou, budeme se snažit vše vyřešit vzdáleně, až v krajním případě na místě technikem; pokud je riziko malé a lze připojení nebo servis provést, technik bude udržovat odstup od dalších osob minimálně 3 metry a instalace nebo servis může být proveden jen v dobře vyvětraných prostorách. Primárním cílem naší činnosti je nyní zajištění provozu stávajících datových přípojek
  4. V urgentním případě můžete pro novou přípojku využít i samoinstalační balíček, tzn. připravíme a nastavíme Vám potřební zařízení, předáme Vám jej a vzdáleně Vás budeme instruovat, jak provést instalaci svépomocí

 

Jsme tu pro Vás stále a děláme maximum pro Vaši spokojenost. S veškerými žádostmi nás prosím kontaktujte na lince hot-line tel. 731 01 01 01, nebo emailem na adrese info@metropolitka.cz. Společně tak zvládneme tuto nelehkou situaci pro nás všechny, jsme připraveni zajistit provoz všech služeb v tradičním komfortu a s plnohodnotnou spolehlivostí.

 

 Podpořte Humlíka a noste roušky!

Humlik

KONTAKTUJTE SERVIS HOTLINE

Pište na email hotline@metropolitka.cz

Volejte na telefon 731 01 01 01

Po - Pá: 8.00 - 18.00, So - Ne: 10.00 - 18.00

Pošlete nám vzkaz (vyplňte všechna pole)